UWAGA! Dołącz do nowej grupy Nowy Dwór Mazowiecki - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Nowa kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Piotr Kabziński

Piotr Kabziński


Kampania prewencyjna „Mistrzu, zwolnij”, zainicjowana przez PZU we współpracy z Polską Policją, ma za zadanie zwiększenie świadomości kierowców na temat bezpieczeństwa na drogach. Inicjatywa nawiązuje do wcześniejszej kampanii „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym” i ma na celu zmniejszenie liczby wypadków drogowych w Polsce. W ciągu ostatnich lat liczba ofiar śmiertelnych na polskich drogach wciąż pozostaje niepokojąca, a statystyki dotyczące przekroczenia prędkości są alarmujące.

W ramach kampanii PZU oraz Policja starają się wzmocnić kulturę reagowania na niebezpieczne sytuacje na drogach. Celem jest nie tylko redukcja liczby wypadków, ale także zwiększenie zaangażowania kierowców w kwestie bezpieczeństwa. Zdaniem przedstawicieli PZU, zjawisko zbyt optymistycznej oceny własnych umiejętności przez kierowców może prowadzić do tragicznych konsekwencji. Dlatego tak istotne jest promowanie zdrowego rozsądku i odpowiedzialności za swoje postawy za kierownicą.

W trakcie kampanii PZU planuje działania na szeroką skalę, takie jak emisja spotów reklamowych w telewizji i kinach oraz dystrybucja miliona naklejek z hasłem „Mistrzu, zwolnij”. Policjanci będą wręczać te naklejki podczas kontroli drogowych, angażując tym samym kierowców do refleksji nad ich zachowaniami na drogach. Dodatkowo, w pobliżu kluczowych tras komunikacyjnych zainstalowane zostaną billboardy przypominające o niebezpieczeństwie, jakie niesie ze sobą jazda z nadmierną prędkością. Kampania trwa do końca września, a jej celem jest nie tylko edukacja, ale przede wszystkim inspirowanie kierowców do bezpieczniejszego użytkowania dróg.

Źródło: Policja Nowy Dwór Mazowiecki


Oceń: Nowa kampania PZU i Policji „Mistrzu, zwolnij” ma na celu poprawę bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.87 Liczba ocen:23


Zobacz Także