W Nowym Dworze Mazowieckim rozpoczęły się przygotowania do wydarzenia pod nazwą Dzień Inwalidy 2025. Na początku maja 2025 roku do Urzędu Miejskiego wpłynęła oferta publiczna złożona przez Oddział Rejonowy Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Burmistrz Miasta podjął decyzję o jej publikacji. Mieszkańcy mają możliwość zgłaszania uwag do tej inicjatywy w wyznaczonym terminie.
Organizacja, która przedstawiła ofertę, znajduje się w Nowym Dworze Mazowieckim i ma na celu realizację zadań publicznych na rzecz osób z niepełnosprawnościami. Burmistrz, uznając celowość przedsięwzięcia, zgodnie z przepisami ustawy o działalności pożytku publicznego, zamieszcza ofertę na stronie internetowej ratusza oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.
Mieszkańcy mają siedem dni, czyli do 14 maja 2025 roku, na zgłaszanie swoich uwag do oferty. Uwagi można przesyłać w formie pisemnej na adres Urzędu Miejskiego lub drogą elektroniczną. Wydarzenie to ma na celu integrację i wsparcie osób niepełnosprawnych, a także ich aktywizację w społeczeństwie lokalnym.
Źródło: Urząd Miasta Nowy Dwór Mazowiecki
Oceń: Ogłoszenie o Dniu Inwalidy 2025 w Nowym Dworze Mazowieckim
Zobacz Także